Get In Touch with Us

Tekst in onze voorwaarden:

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

%

We zijn pas tevreden als u dat ook bent

Wat is uw ICT uitdaging?

We horen het graag, neem contact met ons op.

T: 06 511 43 109

M: ron@rods.nl

Contact

Egyptische dijk 15,
5531NE Bladel.
IBAN NL24ABNA0449512096
KvK 17161024 0000.
Btw NL1416.47.711.B01
Alle deelnemers van ICTWaarborg hanteren voor consumenten de Algemene Voorwaarden van ICTWaarborg.